Šobrīd pieejama informācija par 16 māju Malienas ielā dzīvokļu cenām, pārdošanas darījumiem un apsaimniekošanas izmaksām. Lielākā daļa šo ēku ir tā sauktā Lietuviešu projekta mājas, kas būvētas un nodotas ekspluatācijā no 1966. līdz 1981. gadam. Šajās ēkās pēdējos gados dzīvokļi piedāvāti pirkšanai par vidēji 1000 EUR/m
.
Visās uzskaitītajās Malienas ielas mājās pēdējos gados dzīvokļi sludinājumos piedāvāti iegādei par vidēji 1100 EUR/m
.
mēnesī, precīzāku info meklējiet klikšķnot uz adresēm.
Malienas ielas apraksts, vēsture
Malienas iela atrodas Rīgas Vidzemes priekšpilsētā, šķērsojot Mežciema un Juglas apkaimes. Tā sākas T veida krustojumā ar Sergeja Eizenšteina un Šmerļa ielu un beidzas krustojumā ar Juglas ielu. Ielas kopējais garums ir 1818 metri, un tā sastāv no divām braukšanas joslām.
Malienas iela sākas Mežciemā, kur pāra numuru pusē atrodas mežs, bet nepāra numuru pusē – vairākas 602. sērijas dzīvojamās mājas, savrupmājas, kā arī Rīgas sociālās aprūpes centrs "Mežciems" (adrese – Malienas iela 3A). Pēc krustojuma ar Līduma ielu nepāra numuru puses apbūvi veido arī 464A sērijas piecstāvu daudzdzīvokļu mājas. Pēc krustojuma ar Celmu ielu atrodas pamesta veikala ēka. Sākot ar Malienas un Palsas ielu krustojumu, pāra numuru pusi sāk veidot savrupmāju apbūve. Pēc krustojuma ar Hipokrāta ielu nepāra puse nav apbūvēta, vienīgi pie krustojuma ar Juglas ielu atrodas slēgtās Ezerkrastu pamatskolas ēka. Pāra numuru pusē, pēc krustojuma ar Veldres ielu, apbūvi pārsvarā veido piecstāvu mājas (mikrorajons Jugla-3), kurām pa vidu ir Velnezers. Iela beidzas krustojumā ar Juglas ielu.
Pa ielu kursē vairāki Rīgas sabiedriskā transporta maršruti: 15. maršruta autobusi kursē visas ielas garumā; 21. maršruta autobusi kursē ielas posmā no krustojuma ar Šmerļa ielu līdz krustojumam ar Hipokrāta ielu; 29. un 33. maršruta autobusi kursē ielas posmā no krustojuma ar Hipokrāta ielu līdz krustojumam ar Juglas ielu.
Malienas iela ir nozīmīga Rīgas infrastruktūras sastāvdaļa, apvienojot dzīvojamo un komerciālo apbūvi, kā arī nodrošinot ērtu sabiedriskā transporta pieejamību.